czwartek, 5 lipca 2012

Witam po dłuższej przerwie!

Sesja za pasem, ufff... było ciężko ale wreszcie mam zasłużone wakacje. Co u mnie jeśli chodzi o książki? Przede wszystkim muszę się pochwalić że zamówiłem już w przedsprzedaży 3 tom Trylogii Zdrajcy pióra Trudi Canavan, pt. "Królowa Zdrajców". Książka będzie miała swoją premierę: 2012-08-08, i o ile Igrzyska Olimpijskie w Londynie nie zaabsorbują całej mojej uwagi w wolnym czasie, to liczę że uda mi się sięgnąć na półkę i coś poczytać :)


Krótki opis wydawnictwa Galeria Książki:
Wydarzenia w Sachace zmierzają do punktu kulminacyjnego, gdy Lorkin powraca po kilku miesiącach spędzonych wśród buntowników. Królowa Zdrajców powierza mu doniosłe zadanie wynegocjowania przymierza między jego ludem a Zdrajcami. Lorkin musi zostać budzącym postrach czarnym magiem, aby móc okiełznać potęgę całkowicie nowego rodzaju mocy wykorzystywanej do tworzenia klejnotów. Wiedza ta może przynieść zmiany w Gildii Magów lub sprawić, że Lorkin na zawsze pozostanie wygnańcem.
Królowa Zdrajców to triumfalne zwieńczenie „Trylogii Zdrajcy” zapoczątkowanej przez Misję Ambasadora i rozwiniętej w tomie pod tytułem Łotr.

Premiera: 8 sierpień 2012
Wydawca: Galeria Książki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz