poniedziałek, 23 września 2013

Dawno mnie tu nie było ale...

Witam po długiej rozłące!

Życie pędzi niemiłosiernie do przodu i niestety z braku czasu zmuszony byłem do chwilowego zawieszenia działalności bloga "Fantastykaa". Mam nadzieję, że teraz kiedy sytuacja u mnie nieco się ustabilizowała, będę w stanie kontynuować redagowanie.

Na początek dokonałem przede wszystkim aktualizacji zbiorów w biblioteczce. Trzeba przyznać, że przybyło sporo tytułów, zmienił się również układ na półkach.






 
 
Póki co to by było na tyle, do usłyszenia wkrótce :)


7 komentarzy:

  1. Pewnie ze tak! Mam nawet Grubego Brzucha z autografami Grubsona brk i jareckiego :) będę zaglądać i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wygląda na to, że mamy podobne gusta muzyczne :)

      Usuń
  2. Elegancko, chciałbym mieć taki schludny porządeczek na półkach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. @Mirosław, dzięki :) A co do porządeczku to lubię mieć wszystko schludnie poukładane (jeśli chodzi o książki bo w innych kwestiach preferuję raczej artystyczny nieład).

    OdpowiedzUsuń
  4. @Tomasz dziękuję :)

    PS. Zbiory uległy już znacznemu poszerzeniu, więc foto niestety nieaktualne, ale niebawem zrobię jakiś update :) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chatson- Życzę również Wesołych Świąt!
      Czekam na aktualizację bloga bo jest bardzo fajny, aż szkoda by było żebyś go zaniedbywał. Pozdrawiam! :)

      Usuń